Elliot Veligrave
Ölümlüler Arasında Ali Vefa Görmüş
İzninizle Elder olmak istiyorum
10
Genel Bilgiler
İsim: Elliot Veligrave/Ali Vefa Görmüş
Klan: Children of Osiris, eski-Giovanni
Haven: Beyoğlu'nda bulunan nispeten nostaljik bir mahalledeki ufak bir apartman gibi duran Lewis Malikanesi
Klan Disiplinleri: Bardo, Necromancy, Dominate, Potance
Zayıflık:
Giovanni'nin Öpücüğü (kan emme işlemine böyle denir) ölümlüde büyük bir acıya sebep olur, hatta eğer Giovanni dikkatli olmazsa, ölümlünün ölümüyle sonuçlanabilir.Klan: Children of Osiris, eski-Giovanni
Haven: Beyoğlu'nda bulunan nispeten nostaljik bir mahalledeki ufak bir apartman gibi duran Lewis Malikanesi
Klan Disiplinleri: Bardo, Necromancy, Dominate, Potance
Zayıflık:
Vampir Yaşınız: 200
Vampir olma yaşınız: 27
Doğanız: Açıklayın Bazen kana susamış, bazen merhametli davranan Elliot aslında sadece biraz çatlaktır. Asıl amacı ise daha önceden yaptığı katliamların kefaretini ödeyebilmektir. Tabii bunları uygularken fotoğraf çekmeyede bayılır.
Çehreniz: Açıklayın Genel olarak ölü doğasına ironik biçimde ters kalan merhametiyle insanlar arasında nispeten iyi bir yere sahiptir.
Generation: 10
Yaş Grubu:
Ancillae Vampir olma yaşınız: 27
Doğanız: Açıklayın Bazen kana susamış, bazen merhametli davranan Elliot aslında sadece biraz çatlaktır. Asıl amacı ise daha önceden yaptığı katliamların kefaretini ödeyebilmektir. Tabii bunları uygularken fotoğraf çekmeyede bayılır.
Çehreniz: Açıklayın Genel olarak ölü doğasına ironik biçimde ters kalan merhametiyle insanlar arasında nispeten iyi bir yere sahiptir.
Generation: 10
Yaş Grubu:
Toplam EXP:96
Harcanan EXP:70
Kalan EXP:26
Harcanan EXP:70
Kalan EXP:26
Öz Geçmiş
Küçüklüğü Giovanni'ler sayesinde Osmanlı soylularına hizmetçilik yapmakla başlayan İngiliz göçmeni karı-kocanın genç oğlu 27 yaşında üstün zekasıyla vampire dönüştürüldü. Kendisine bir sürü katliam görevi verildi. En sonunda emekliye ayrılması için onu Beyoğlu'ndaki (o zamanlardaki ismi Pera) Lewis Malikanesi'ne gönderdi. Suçlardan arınmak isterken ölüleri çağırma yeteneğiyle birlikte ölülerin son isteklerini gerçekleştirdi. Ölüm fotoğrafları çekmeyi seven ve tarihe bayılan Elliot en sonunda Children of Osiris tarikatıyla karşılaştı. Onların insancıl vampir anlayışını benimseyen Elliot onlara katıldı. Şu anlık birnevi İstanbul Şubesini yönetiyor, gayriresmi olarak elbette.
Kişilik Özellikleriniz
Bazen merhametli, bazen acımasız. Tamamen değişken.
Merit & Kusurlar
Meritler: Ruh Mentoru (3pt. Liyakat), Büyü(2 pt., Bir Varlığı Çağırmak İçin)
Kusurlar: Gölge Gezgini (6p. Kusur)
Kusurlar: Gölge Gezgini (6p. Kusur)
İnsanlık & İrade Gücü
İnsanlık (Humanity):8
İrade Gücü (Willpower):7
Disiplinler
Potence
| Seviye | Açıklama |
|---|---|
| 1 | Güçlü |
| 2 | Dahada güçlü |
| 3 | Çok daha güçlü |
Dominate
| Seviye | Açıklama |
|---|---|
| 1 | Komut |
| Vampir, göz teması kurup tek kelimelik bir emir verir; hedef anında itaat etmelidir. Emir açık ve net olmalıdır: koş, kabul et, düş, zıpla, gül, teslim ol, dur, bağır, takip et. Karışık veya muğlâk emirler yavaş veya hatalı tepkilere yol açar. Hedefe doğrudan kendine zarar verecek bir emir verilemez, dolayısıyla “öl” gibi komutlar etkisizdir. Komut cümlenin içine gizlenebilir; doğru anda vurgu yapıp göz teması kurmak yeterlidir. Uyanık bir tanık veya hedef vurguyu fark edebilir ama doğaüstü güçleri tanımıyorsa bunu tesadüfe yorar. | |
| 2 | Hipnotik Telkin |
| Bu güçle vampir, hedefin bilinçaltına bir sahte düşünce veya telkin yerleştirebilir. Her iki tarafın da dikkatinin dağılmaması gerekir çünkü Hipnotik Telkin yoğun odak ve hassas sözcük seçimi ister. Yerleştirilen düşünce hemen aktif edilebilir veya ileride tetiklenecek bir uyaranla bağlanabilir. Hedef, vampiri anlamalıdır ve göz teması, fikri yerleştirmek için yeterince uzun sürmelidir. Bunlar, basit bir eşyayı teslim etme gibi talimatlardan, karmaşık ve zamanlanmış görevlere kadar çeşitlilik gösterebilir. Ancak sahte anı veya halüsinasyon kökenli algılar (ör. “kendini ateşte sanma”) yaratılamaz. Aynı anda bir kişiye yalnızca bir telkin yerleştirilebilir. |
Necromancy (Ash Path)
Kabir Yolu gücü Eziyet'e benzer şekilde Ölü El, bir büyücünün Kefen'e ulaşmasına ve hayalet bir nesneyi sanki gerçek dünyadaymış gibi etkilemesine olanak tanır. Hayaletler bu gücü kullanan büyücüler için sağlamdır ve saldırıya uğrayabilir. Dahası, büyücü hayalet eşyaları toplayabilir, hayalet mimariyi ölçeklendirebilir (gerçek dünyadaki seyircilere onun havaya tırmandığı izlenimini verir!) ve genellikle iki dünyada var olabilir.
Öte yandan, Ölü El'i kullanan bir büyücü, Yeraltı Dünyası — sakinleri ve sahip olabilecekleri düşmanlıklar için oldukça sağlamdır. |
| Seviye | Açıklama |
|---|---|
| 1 | Kefen görüşü |
| Shroudsight, bir büyücünün, yaşayan dünyayı Yeraltı Dünyasından ayıran mistik bariyer olan Shroud'un içini görmesine olanak tanır. Vampir bu gücü kullanarak hayalet binaları ve eşyaları, sözde Gölge Toprakları'nın manzarasını ve hatta hayaletleri bile tespit edebilir. Ancak gözlemci bir hayalet, bir vampirin aniden ona bakmaya başladığını fark edebilir ve bu da hoş olmayan sonuçlara yol açabilir. | |
| 2 | Cansız Diller |
| Shroudsight'ın bir büyücünün hayaletleri görmesine izin verdiği yerde, Cansız Diller onun onlarla zahmetsizce sohbet etmesine olanak tanır. Cansız Diller kullanıldıktan sonra vampir, kan harcamadan veya hayaletlerin herhangi bir çaba harcamasına neden olmadan hayalet Yeraltı Dünyası sakinleriyle sohbete devam edebilir. | |
| 3 | Ölü El |
Öte yandan, Ölü El'i kullanan bir büyücü, Yeraltı Dünyası — sakinleri ve sahip olabilecekleri düşmanlıklar için oldukça sağlamdır. |
Bardo
Niyetleri ne kadar iyi olursa olsun tüm vampirler kan tüketmelidir. Bu temel ölümsüzlük gerçeği aşılamazken, Osiris'in Çocukları en azından insan kanı içmekten kaçınabilir. Hayvan kanı da karaktere insan kanı kadar besleyicidir. Bir hayvanın, genellikle canlının doldurucu olmayan sıvılarını temsil etmek için atanan daha düşük değerden ziyade, sahip olduğu sağlık düzeyi sayısına eşit bir kan havuzuna sahip olduğu kabul edilir. Bu yetenek her zaman aktiftir.
| Seviye | Açıklama |
|---|---|
| 1 | İnsanlığını Geri Kazan |
| Osiris'in Çocuklarına öğretilen ilk şey, İnsanlığın ahlaksızlığa karşı amansız bir kayma olması gerekmediğidir. Bunun yerine, son derece dik bir tepeye tırmanmaya daha çok benzer. Vampir biraz zemin kaybedecek ama azim ve güçle onu yeniden kazanabilir. | |
| 2 | Thoth'un Sürgün İşareti |
| Karakter, kendisine yönelik her türlü doğaüstü etkiyi bir kenara bırakarak jest yapıyor. Etkinin kaynağı önemli değil. Herhangi bir mistik saldırının gücünü engelleyebilir veya en azından köreltebilir. Bu işaretin Osiris'e Mısır'ın bilgelik ve büyü tanrısı Thoth tarafından öğretildiği sanılıyor. Thoth'un gerçekte — vampir, ölümlü veya büyücü — olduğu şey zamanla kaybolur. | |
| 3 | Apis'in Hediyesi |
Ritüeller
Insight
| Seviye | Açıklama | |
|---|---|---|
| 1 | Bir ölünün son gördüğü şeyi öğrenirsin. | 1 |
Kaynaklar
Müttefikler:2
Bağlantılar:2
Egemenlik Alanı:2
Şöhret:2
Sürü:
Nüfuz:1
Maddi Güç:3
Hizmetkârlar:
Toplumsal Konum:2
Ek Bilgiler
Fotoğraf çekmeye bayıldığından kendisini genelde Toreador'ların yanında sanat konuşurken görebilirsiniz.
Ekipman
1980'lerden kalma analog kamera, Osmanlı dönemi bir gizli hançer, not alıp muska yazdığı defter-kalem.
Edit Log
